Більшість людей замовляє наложкою не тому, що боїться обману, а щоб “просто посмотреть”оскільки просто або не хоче читати опис товару або цього опису просто немає.
Давайте спробуємо зрозуміти на прикладі.
Ось людина,  найманий працівник і день відправцювала, важко, втомлена, вклавши свої кошти в форму і інструменти для роботи, а ввечері  керівник каже: “Та ні, ви мені не подобаєтесь, я думав у вас 10 рук, а у вас тільки дві, я думав ви сто тон за день перенесете, а ви тільки 2 перенесли, я думав ми ні на хвилинку не присядете, а ви перекур робити два рази по 2 хвилини. Ні, не буду платити, ви мене не влаштовуєте”, або ще цікавий  варіант – керіваника просто немає на місці. Телефон не відповідає, кабінет зачинено.
Людина відправцювала, але нікому немає до неї діла. Найманий праціник вклавши в цей день кошти і сили лишається ні з чим.

І цей найманий працівник – Ви. Ваша думка?

Тепер применіть це до виробництва.
Ми вкладаємо кошти в матеріали, в тканину, в фарбу, в роботу обладнання і оплату роботи персонала, ми шиємо кожну річ на замовлення, враховуючи індивідуальні потреби покупця і найкращою гарантією для нас є пресловута “передплата”

Ми іноді запитуємо у покупців “Вас цікавить просто факт “наложки” чи реальні гарантії отримання”? Що відповідають людли в більшості випадків? Так, факт “наложки”, не гарантії, ні, не надійність, не якість, нічого абсолютно і дехто здатний просто відмовитись від речі ніж витратити дві хвилини і прочитати опис товару та надані в ньому вичерпні, стовідсоткові, прості для розуміння гарантії.
“Мене колись обманули”… Вибачте, друзі, хіба це пояслення? Хіба коли вам не дали здачу в магазині ви більше не ходите в магазини або,  коли не склалося з першим коханням зарікаєтесь назавжди мати стосунки?

В кожні1й нашій помилці винні перш за все ми самі. Так. тільки ми самі.

Ми наприклад, наша родина з початку нульових все купуємо онлайн.
Одяг, взуття, меблі, техніку, матеріали для роботи, дороге обладнання – все тільки онлайн і тільки по передплаті.
По передплаті працюють eBay, Amazon, AliExpress і 99% свтових компаній -виробників по опту і в роздріб.

По передплаті працює весь цивілізований світ і головнеи що треба від покупця, аби не стати жертвою шахраїв це бути уважним.
Мінімум – прочиитати опис товару. Це робить не більше 18-20 % покупців.
Уявіть собі на хвилинку, не більшке 20 % покупців при самих позитивних розрахунках читають інформацію, дану магазином або виробником, інші просто натискают

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.