Умови доставки та оплати

НАЛОЖЕНИЙ ПЛАТІЖ ВІДСУТНІЙ! В кредит ми не шиємо.

Після Вашої оплати за допомогою сервісу WayForPay  Ваш платіж буде оброблено і Вам буде надіслано СМС з інформацією про зарахування платежу.

*** Умови доставки і оплати додатково детально прописані у вкладці ДЕТАЛЬНІШЕ в кожному товарі

ЯК КУПИТИ?
1. Уважно прочитати опис товару, де зазначно матеріал, умови доставки, відправки, оплати, розміри, кольори  та ін.
2. Покласти товар до кошика натиснувши на кнопку КУПИТИ
3. Заповнити поля в кошику – ПІБ отримувача, телефон отримувача, місто і номер поштового відділення.
Функція “перезвон” не передбачена, всі зміни до замовлення і побажання фіксуються виключно в письмовій формі. 
В разі помилки Клієнта в заповненні Кошика і внаслідок цього відправки на неправильну адресу витрати по переадресації несе Клієнт
4. Якщо є питання, не висвітлені в описанні товару або інші побажання щодо замовлення – розмір, колір та ін., будь ласка зазначте їх в полі “Примітки до замовлень” .
5. 
Перейти до оплати(сервіс WayForPay – оплата VISA).
Відправка замовлення відбувається після узгодження деталей замовлення (в разі необхідності) і отримання платежу у відповідний термін, вказаний в описанні товару.
В разі, якщо виникли проблем при оплаті будь-ласка, зв’яжіться з нами через Viber, Telegram +380989705170 або електрону пошту, вказану на сайті

ОПЛАТА
Оплата онлайн виключно 100% передплата, після оформлення замовлення сайт автоматично переводить Вас до оплати замовлення в сервісі WayForPay – Оплата VISA, Mastercard, Privat24, GooglePay, ApplePay. Якщо з якоїсь причини, вам не вдалося зробити оплату через сервіс WayForPay, можете оплатити за реквізитами на розрахунковий рахунок підприємства ФОП Луньов М.С.

 

Гарантії надійсності нашої роботи у відгуках і фотографіях від клієнтів в наших ексклюзивних речах і відеооглядах нашої роботи 

ДОСТАВКА
Доставка здійснюється Новою Поштою.
Самовивіз не передбачений!

Термін відправки кожного товару вказаний в описанні товару, 3, 5 або до 10 робочих днів
Для товарів з розділу Експрес доставка або з кодом ЕКСПРЕС відправка здійснюється наступного робочого дня після повідомлення про оплату, в разі, якщо оплату зафіксовано до 15-00.

ОБМІН і ПОВЕРНЕННЯ

Обмін/повернення товарів належної якості відбувається за рахунок Клієнта, відповідно до ст. 9 ЗУ України Про захист прав споживача.
У зв’язку з спробами шахрайства (використання одягу або аксесуарів наприклад на фотосесіях і вимог на їх повернення) ми змушені просити повідомити про бажання обміну не пізніше наступного дня після отримання товару і відправки Товару назад не пізніше цього дня. При отриманні товарів на обмін/повернення проводиться електронне тестування на наявність залишків шкіри (залишаються після 15-20 хвилин контакту зі шкірою), і в разі виявлення останніх без додаткового сповіщення Товар залишається на відділенні перевізника, де без отримання Клієнтом підлягає утилізації перевізником через 30 календарних днів.

Обмін/повернення товарів ненаналежної якості, тобто з дефектами (з обов’язковим Актом огляду при отриманні не виходячи з відділення перевізника)  відбувається за рахунок Виробника, відповідно до ст. 8 ЗУ України Про захист прав споживача або Перевізником, якщо спричинені дефекти виникли внаслідок транспортування.

Обмін/повернення товарів належної якості, але не відповідаючих замовленню, помилка Виробника з розміром, кольором тощо) 
В разі виникнення подібної ситуації обмін або повернення товару відбувається за рахунок Виробника за умови обов’язкового сповіщення нам на мейл або месенджер про помилку підкріпленого фото отриманого товару.
Повернуті товари без пояснень не приймаються.

Звертаємо вашу увагу! Законодавством України передбачено перш за все ОБМІН, а в разі неможливості обміну – ПОВЕРНЕННЯ товару.
Рекомендуємо не отримувати товар з виявленими дефектами, а склавши Акт відправити Товар назад і обов’язково повідомити нам номер відправлення (месенджер або е-мейл)і своє бажання обміняти або повернути Товар.

Відповідно до ст. 10 ЗУ України про захист прав споживача Клієнт має право відмовитися від замовлення або вимагати за згодою сторін зменшення вартості Товару в разі порушення Виробником терміну відправки замовлення.
Індивідуальна неуважність до терміну відправки зі сторони Клієнта не є підставою для провернення або обміну і переривання терміну на виготовлення товару.

Увага! Товари виготовлені з перенесенням розмірів, принтів  не підлягають поверненню чи обміну крім виявлених при отриманні і зафіксованих в Акті Перевізника дефектів, оскільки виготовляються індивідуально.
В разі отримання такого товара неналежної якості просимо отримати його, зафіксувавши недоліки на місці в Акті з підписом представника Перевізника, вислати нам на електрону адресу або месенджер копію Акті і детальні фото, після чого буде вирішено питання обміну з компенсацією або повернення товару за бажанням Клієнта.

Заява на обмін/поверення виключно в письмовій формі на мейл + копія ІНН + Акт з печаткою поштового перевізника (в разі браку)
Повернення коштів відбувається в термін до 10  у виключних випадках до 30 днів.

Будь ласка, робіть покупки зважено і уважно перевіряйте товар при отриманні на пошті! 
Претензії про брак не приймаються  без Акту Перевізника у зв’язку з численними випадками шахрайства, обов’язок Покупця ретельно перевірити посилку при отриманні роз’яснений в рішенні Вищого Суду України