Кожне правило яскравіше всього зрозуміле на прикладах,
Сьогодні наведу приклад претензії щодо “ужасного пошива” і “не соответствует размер”
В замовленні маємо світшот-реглан жіночий “романтик” – зручна і комфортна модель, завдяки крою струнку фігуру робить тендітною, а пишним формам надає завершеності, але як і будь-яка річ на різних фігурах” сидить” по різному
Покупець надає розміри 165 см. зріст, грудь 120, талія 106, стегна теж 120, відповідно стегна ширше ніж талія
Відповідно ми виготовляємо річ на вказані заміри
Отримавши замовлення покупець висловлює претензії, що річ сидить на фігурі “не так”, що вона “морщить” і як часто роблять покупці не бажаючи визнати помилку – починають натякати на негативні відгуки і присилає фото.
Фото однак яскраво демонструють, що різниця між стегнами і талією на фігурі не така, як заявлено покупцем, стегна ясно вужче і скоріше всього на стегна 120, а талія 106, а навпаки
Далі, висловлюючи претензії покупець знову присилає фото і знову не помічає що річ в замірах відповідає даним нею параметрам
Якби дійсно талія була 106 а стегна 120 (а в реальності скоріше всього навпаки) – світшот би підійшов ідеально!
Він був би як і має бути натягнутий щільніше на стегнах, відповідно не було б морщин, а будь-який матеріал на резинці без натяжіння що робить – збирається!
Крім того, якщо покупець одразу сказала що фігура не стандартна і талія ширше за стегна, ми б порадили їй зовсім іншу модель, трапецію або асиметричну, якщо б чудово пасувала до фігури і викликала тільки позитивні враження!
Таких прикладів за роки нашої роботи (з 2012) можна навести сотні.
І написані негативні відгуки ми не видаляємо, нехай вони лишаються на совісті їх авторів, адже пишучі відгук з помсти людина показую тільки свою сутність.
В звичайних магазинах без індивідуального пошива в таких випадках починаються претензії щодо обміну і повернення, в нашому – обміну і повернення немає, кожна річ виготовляється на замовлення (ст. 13 ЗУ Про захист прав споживача) і не підлягає обміну і поверненню крім випадків браку, виявлених при отриманні на пошті.
Оскільки кожна річ перевіряється перед відправленням – відповідальність за свій вибір несе тільки покупець, ми відповідальні за те, що річ була якісна, відповідного принта і вчасно відправлена замовнику.
Є звичайно інша сторона медалі – давши розміри і отримавши відповідь деякі починають довго і детально сперечатися.
Довгі суперечки не входять до списку наших пріоритетів в роботі, ми погоджуємося, робимо те що наполегливо просив покупець і знову претензія – що ми нее настояли на своєму 🙂
Завжди хочеться зробити винним когось іншого, але не варто цього робити, адже як ми ставимося до інших, так і інші будуть ставитися до нас, це варто пам’ятати кожному.